یکی از ابزارهای بازی که بیشتر بزرگترها این روزها از آن استفاده می‌کنند؟ میشبال‌ها هستند. توپک‌های نرم و منعطفی که در مشت جای گرفته و می‌توانید برای کم کردن استرس، فشار عصبی و عصبانیت آن را فشار دهید. نرمی و انعطاف پذیر بودن این اسباب بازی سبب شده تا بسیاری از آن برای تمدد اعصاب استفاده کنند. بدون شک می‌توانید انواع بامزه و دوست داشتنی آن را از بازار تهیه و خریداری کنید. اما نظرتان در مورد این که خودتان میشبال بسازید چیست؟ آموزش ساخت میش بال با بادکنک مرحله به مرحله به شما برای ساخت یک میشبال جذاب و سرگرم کننده کمک می‌کند.

چجوری میشبال درست کنیم؟

میش بال‌های یکی از جذاب‌ترین روش‌های کاهش استرس و ناراحتی هستند. با فشار دادن این جسم نرم، تا حد زیادی فشار عصبی و تنش از بدن شما خارج می‌شود. حتی می‌تواند از نظر روحی روی شما تاثیرات مثبتی داشته و به کنترل خشم و عصبانیت شما در طولانی مدت کمک کند. اما شاید بخواهید در خانه آن را درست کنید. برای ساخت میش بال روش‌های زیادی هست. در ادامه آموزش ساخت میش بال با بادکنک و چند روش ساده دیگر را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش ساخت میشل بال

میش بال های لاکچری تویز در مدل های خارجی و اسلایمی

ساخت میش بال با بادکنک

در آموزش ساخت میش بال با بادکنک به خاک ژله‌ای یا اسلایم، بادکنک و توری نیاز داریم. اگر بخواهید میش بال خود را با خاک ژله‌ای درست کنید: ابتدا مقداری از خاک را داخل آب بریزید تا دانه‌ها درشت شوند. دانه‌های درشت را درون یک بطری خالی پلاستیکی بریزید و به کمک بطری توپک‌های ژله‌ای را داخل بادکنک بریزید. بادکنک را گره زده و توری را به دور آن بپیچید.

اکنون میش بال با بادکنک شما آماده شده است. رنگ بادکنک، رنگ توری پارچه و توپک‌های ژله‌ای به انتخاب و سلیقه خودتان خواهد بود. اگر می‌خواهید برای ساخت میش بال با بادکنک از چیزی به جز خاک ژله‌ای استفاده کنید، انتخاب انواع مختلف اسلایم نیز مناسب است.

اسلایم را با هر رنگ و نوعی که دوست دارید درون بادکنک بریزید و سر بادکنک را گره بزنید. بادکنک را دور پارچه توری بپیچید. اکنون میش بال شما آماده است.

ترکیب داخل بادکنک برای درست کردن میش بال می‌تواند بسیار متفاوت باشد. بنابراین اگر می‌خواهید ترکیباتی غیر از اسلایم و خاک ژله‌ای را به کار ببرید، پس بهترین کار استفاده از چیز‌های دم دستی‌تری مانند خمیر دندان و مایع دستشویی است.

دقت کنید که این میش بال نیز از بادکنک درست می‌شود. برای ساخت آن مقداری خمیر دندان را داخل یک ظرف با مقداری آب حل کنید. سپس آن را داخل بادکنک بریزید. حالا آرام مایع دستشویی را به محلول اضافه کرده و سر بادکنک را گره بزنید. میش بال شما با یک پارچه توری که دانه‌های درشت دارد، کامل خواهد شد. البته روش‌های دیگری نیز برای ساخت میش بال وجود دارد. چند مورد از آن‌ها حتی به بادکنک هم نیاز ندارد. در ادامه آموزش ساخت میش بال بدون بادکنک را به شما توضیح خواهیم داد.

آموزش ساخت میش بال بدون بادکنک

یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که برای ساخت میش بال از آن استفاده می‌کنند، روش استفاده از بادکنک است. اما شاید بادکنک در دسترس همه نباشد و یا حتی دوست داشته باشید روش‌های جدیدتری را امتحان کنید. بدون بادکنک و به کمک دستکش جراحی هم می‌توانید میش بال بسازید.

ساخت میش بال با دستکش های جراحی

برای ساخت میش بال بدون بادکنک به دستکش جراحی، کمی اسلایم، یا خاک ژله‌ای یا حتی محلول خمیر دندان و مایع دستشویی نیاز داریم. دستشکش جراحی را باد کرده و توپک‌های ژله‌ای را درون آن بریزید. مقداری آب به آن اضافه کرده و سپس دستکش را گره بزنید. در این روش نیازی به استفاده از پارچه توری دانه درشت نخواهد بود.

اگر یک میش بال بزرگ می‌خواهید، از کل دستکش استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید از یک الی دو انگشت آن به خوبی استفاده کنید. در این روش نیز می‌توانید به جای خاک ژله‌ای از اسلایم یا محلول خمیر دندان و مایع دستشویی که در بخش بالایی در مورد آن توضیح دادیم، استفاده کنید.

میش بال بدون تور دونه اناری رنگ سبز

عکس میش بال بدون تور دونه اناری رنگ سبز

 

ساخت میش بال با چسب سیلیکون

شاید یکی از جذاب‌ترین روش‌هایی که به سادگی نیز قابل انجام است، استفاده از خمیر باشد. شاید تعجب کنید که روش‌های دیگری غیر از بادکنک یا دستکش نیز وجود دارد که برای ساخت میش بال از آن استفاده کنید. تا به حال از چسب سیلیکون استفاده کرده‌اید؟ این چسب سفت نمی‌شود، بلکه حالتی نرم داشته و انتخاب بسیار خوبی برای ساخت میش بال است. در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

برای ساخت میش بال با چسب سیلیکون به یک تیوب کامل این چسب، آرد نشاسته ذرت و پنبه نیاز داریم. ابتدا سطحی که می‌خواهید میش بال را روی آن درست کنید را با آرد نشاسته ذرت خوب بپوشانید. سپس کل تیوب چسب سیلیکون را خالی کرده و کم کم به آن آرد اضافه کنید. اینقدر این کار را تکرار کنید تا یک توپ گرد داشته باشید. بهتر است حین انجام این کار از دستکش استفاده کنید تا دست‌های شما چسبی یا آدری نشود.

اکنون توپ شما آماده شده است. خوب خمیر را ورز دهید. اگر احساس می‌کنید هنوز کمی شل است به آن آرد بیشتری اضافه کنید. می‌توانید از رنگ نیز برای میش بال خود استفاده کنید.

خمیر را یک مقدار پهن کرده و پنبه را در وسط آن بگذارید. دور پنبه را با خمیر بچسبانید. میش بال سیلیکونی شما به همین سادگی آماده است.

خرید میشبال اسلایمی

میشبال‌های اسلایمی جزو جذاب‌ترین میشبال‌هایی است که حسابی می‌تواند شما را آرام کند. اگه میخوای خرید و سفارش انواع میشبال ها با بهترین قیمت با بهترین کیفیت جدید روز دنیا را خیلی سریع انجام بدی روی اینجا کلیک کن.

درباره میشبال های ژله ای

همیشه اسباب بازی جذابی پیدا می‌شود که حتی بزرگسال‌ها هم عاشق آن شوند. میش بال‌ها یکی از این انواع هستند. اگرچه می‌توانید به سادگی از فروشگاهی مانند لاکچری تویز این وسیله سرگرم کننده را خریداری کنید، اما می‌توانید خودتان هم آن را درست کنید. در مطلبی که در مورد آموزش ساخت میش بال با بادکنک بود، در این مورد به تفصیل صحبت کردیم. امیدوارم خودتان هم با این آموزش در خانه مشبال بسازید و از بازی با آن لذت ببرید.

کانال اینستاگرام اسلایم لاکچری تویز

پیج فروش اسلایم و پاپیت لاکچری تویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *