امروز میخواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که اسلایم شفاف چگونه ساخته و درست می شود. در مرحله اول باید یادآوری شود که اسلایم انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام برای ساخته شدن به راهکارهای مختلفی نیاز دارند. بنابراین برای آشنایی با ساخت انواع اسلایم ما را همراهی کنید.

ساخت اسلایم شفاف با مایع دستشویی

باید بدونید که یکی از موادی که میتوانید به راحتی و در خانه با آن اسلایم شفاف بسازید مایع دستشویی است. ساخت اسلایم به وسیله مایع دستشویی آن قدر آسان است که حتی کودکان نیز میتوانند نسبت به ساخت اسلایم به وسیله آن اقدام کنند.
برای ساخت اسلایم با مایع ظرف‌شویی ما نیاز داریم به یک ظرف و مقداری مایع ظرف‌شویی و نمک. به این نکته توجه کنید که شما می‌توانید به جای نمک از شکر نیز استفاده کنید.

حالا بریم سراغ عملیات!

ساخت اسلایم با مایع ظرف‌شویی بسیار راحت است و تنها کاری که لازم است شما انجام دهید این است که مقداری مایع ظرف‌شویی را داخل یک ظرف بریزید و به آن نمک اضافه کنید سپس با یک قاشق و یا هم زن سعی کنید نمک و مایع ظرف‌شویی را به طور کامل مخلوط کنید. در مرحله بعد لازم است که شما شما به وسیله یک نوار سیلیفون ظرف را بپوشانید تا مانع ورود هوا به درون ظرف شوید. سپس لازم است که شما به مدت سه روز صبر کنید و پس از سه روز اسلایم شفاف آماده شده خود را برای استفاده آماده کنید. دیدید که شما به راحتی و با انجام چند مرحله ساده و کوتاه، توانستید اسلایم شفاف خود را در خانه بسازید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

 

عکس اسلایم شفاف مثل آب سایز کوچک
اسلایم بی رنگ لاکچری تویز

 

ساخت اسلایم شفاف  فقط با شامپو

یکی دیگر از موادی که می توانیم به راحتی و در منزل به وسیله آن اسلایم شفاف درست کنیم شامپو می باشد. وی ساخت اسلایم شفاف با استفاده از شامپو نیز مانند ساخت اسلایم شفاف به وسیله مایع ظرف‌شویی بسیار راحت می باشند و شما می‌توانید به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن نسبت به ساخت اسلایم شفاف به وسیله شامپو اقدام نمایید.

همانگونه که گفتیم ساخت اسلایم شفاف با استفاده از شامپوی زیاد راحت و آسان است. برای ساخت اسلایم شفاف با استفاده از شامپو و شما نیاز دارید به یک ظرف سربسته کمی شامپو و مقداری نمک، مقداری شکر، رنگ و یک قاشق چای‌خوری برای هم زدن و مخلوط کردن.

بریم سراغ عملیات ساخت اسلایم بی رنگ


برای ساخت اسلایم شفاف به وسیله شامپو ابتدا در یک ظرف سر بسته مقداری شامپو بریزید و پس از آن مقداری رنگ به آن اضافه کرده و سعی کنید به وسیله قاشق رنگ و شامپو را مخلوط کنید. در مرحله متن لازم است که شما کمی نمک به مخلوط خود اضافه گردانید و پس از هم‌زدن و مخلوط کردن مواد نسبت به اضافه کردن شکر و مخلوط تان اقدام نمایید. اضافه کردن نمک و شکر را تا جایی ادامه دهید که مخلوط تان کمی سفت شوند. در مرحله بعد لازم است که سر ظرفتان را دید و تا بیستو چهار ساعت صبر کنید و پس از گذشت بیست و چهار ساعت اسلایم شفاف ساخته شده خود را که به وسیله شامپو ساخته اید را جهت استفاده آماده کنید.
شما به راحتی و با چند مرحله ساده توانسته به وسیله شامپویی اسلایم شفاف خود را بسازید و مورد استفاده قرار دهید.

 

عکس ساخت اسلایم شفاف در خانه
اسلایم شفاف در حال تهیه و ساخت در منزل

اگر هم دوست دارین بهترین اسلایم های شفاف رو بدون نیاز به زحمت ساخت با قیمت فوق العاده خریداری کنید اینجا کلیک کنید.

https://www.luxurytoys.ir/product/%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%85-%d8%b4%d9%81%d8%a7%d9%81-%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d9%86%da%af/

مواد ساخت اسلایم شفاف

خب به جز اینکه اسلایم شفاف بین رنگ چگونه درست می شود نیاز به داستان مواد ساخت هم هست. شما می ‌توانید به ‌راحتی و در خانه با استفاده از وسایل مختلف نسبت به ساخت اسلایم شفاف اقدام نمایید. سه تا از متداول ترین ماده‌ هایی که شما می ‌توانید به‌ راحتی و در داخل با استفاده از آن نسبت به ساخت اسلایم شفاف اقدام نمایید شامپو، مایع ظرف‌ شویی و چسب می باشد.
در بالا به دو مورد از این ماده‌ ها که می ‌توانیم به راحتی با استفاده از آن نسبت به ساخت اسلایم شفاف اقدام کنیم، اشاره کردیم و روش ساخت اسلایم شفاف با استفاده از شامپو و مایع ظرف ‌شویی را توضیح دادیم تا شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن در خانه نسبت به ساخت اسلایم شفاف اقدام کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید.

اسلایم شفاف در کارگاه چگونه درست می شود؟

در کارخانه‌ ها با مخلوط کردن خمیر اسلایم و بوراکس، اسلایم ساخته شده و وارد بازار می ‌شوند اما به این دلیل که خمیر اسلایم و بوراکس در تمامی خانه‌ ها وجود ندارند ما می‌ توانیم که استفاده از مواد دیگری مانند چسب چوب یا مایع ظرف ‌شویی و همچنین شامپو نسبت به ساخت اسلایم در خانه اقدام نمایید. مراحل ساخت اسلایم در خانه بسیار راحت و کم ‌هزینه‌ تر است خریداری اسلایم های موجود در بازار می باشد و شما می ‌توانید به ‌راحتی نسبت به ساخت اسلایم با نیکی اقدام نمایند و با مواد موجود در خانه اسلایم خود را بسازیم و به هر شکلی که می ‌خواهید در آورید.

 

عکس اسلایم شفاف را چگونه درست کنیم ساخته و آماده شده
اسلایم بی رنگ و شفاف ساخته شده با آموزش لاکچری تویز

 

اسلایم خود را در کجا نگهداری کنیم ؟

تا اینجا کامل درباره اینکه اسلایم شفاف بی رنگ چگونه درست می شود کلی آموزش دیدیم نکات بسیار زیادی در رابطه با نگهداری اسلایم وجود دارد که شما باید این نکات را در نظر بگیرید و از آن غافل نشوید. به ‌عنوان مثال شما باید اسلایم را در ظرف سر بسته نگهداری کنید تا در مجاورت هوا قرار نگیرد. همچنین شما باید اسلایم را در محلی خنک و دور از نور خورشید نگهداری کنید تا نور خورشید به آن صدمه وارد نکند. محل نگهداری اسلایم بسیار مهم است بعلاوه این اسلایم شفاف خود را در محلی قرار دهید که صدمه‌ ای به آن وارد نشود. توجه فرمایید که قبل از استفاده از اسلایم و همچنین پس از استفاده از آن دست خود را با آب و صابون بشویید.

اسلایم سفت شده را چگونه نرم کنیم ؟


اگر اسلایم تان سفت شد شما می‌ توانید با اضافه کردن آب به آن اسلایم خود را به حالت اولیه باز گردانید، همچنین اگر اسلایم تان شل شد به شما توصیه می ‌شود که از بوراکس برای سفت کردن دوباره اسلایم استفاده کنید. شما با رعایت این نکات می‌ توانید ماندگاری اسلایم خود را افزایش داده و از اسلایم خود در برابر آسیب‌ های احتمالی مراقبت کنید. دقت کنین که اسلایم ها رو برای بازی کردن در اختیار کودکان زیر چهارسال قرار ندهید، ممکن از اسلایم ها آسیب‌ های فراوانی را به کودکان زیر سه سال وارد کند.

بازی با اسلایم

به این نکته توجه فرمایید که در هنگام استفاده از اسلایم از تماس دست با چشم خودداری نمایید.

شما با آموختن این نکات توانستید به دانشی دست یابید که به وسیله آن بتوانیم نسبت به ساخت اسلایم خانگی خود اقدام نمایید و پس از ساخت آن جهت بازی و کنترل استرس از آن استفاده کنی تبریک می ‌گویم شما موفق به آموختن ساخت یک وسیله سرگرم کننده و مفید در خانه شدید.

راستی برای رفتن به اینستا لاکچری تویز که پر از آموزش های مختلف اسلایم هست روی اینجا کلیک کنید

سوالات متداول

10 دیدگاه در “اسلایم شفاف چگونه درست می شود ؟

  1. بی نام گفت:

    اسلایمای من عالی شدن
    ولی زود خراب شدن
    و طول کشید درست بشن
    ولی درست شدن

  2. کاربر بی نام گفت:

    درست کنی حتما حتما همشون درست شدن و خیلی نرم شدن

  3. پریا گفت:

    وای خدا خیلی خوب شده
    ولی قلنجش نسبت به اسلایمای بیرونی خیلی کمه

  4. پرنیا گفت:

    وای خدا خیلی خوب شده
    ولی قلنجش نسبت به اسلایمای بیرونی خیلی کمه

  5. کاربر چت گفت:

    برم ببینم چطور میشه اسلایمم

    1. ناشناس گفت:

      هنوز درست نکردم

      1. تینا گفت:

        درست کنید

        1. نام گفت:

          حتما درست کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *