امروز در این مقاله به سراغ یکی از جذاب ترین و البته محبوب ترین وسایل سرگرمی رفته ایم که جز پر فروش ترین وسایل بازی در فروشگاه ها و آنلاین شاپ ها است.وسیله ای که نه تنها باعث سرگرمی شما میشود و ساعت ها شما را مشغول خودش میکند بلکه استرس و اضطراب را از شما دور میکند و حس لذتبخش آرامش را جایگزین میکندحالا آمدیم که بدانیم این ژل واتر اسلایم را از کجا تهیه کنیم؟

این وسیله جذاب چیزی جز واتر اسلایم نیست ! اطمینان دارم که حتی شنیدن اسمش هم شما را وسوسه میکند تا به سراغش بروید و بوی خوش و جنس عجیب و غریب و جذاب آنرا تجربه کنید.

واتر اسلایم چیست؟

واتر اسلایم ها وسایل بازی هستند که چند وقتی هست که وارد بازار ایران شده اند همان طور که می دانید ماده اصلی تشکیل دهنده آنها چسب مخصوص و آب و بوراکس است! با همین وسایل ساده محصول عجیبی به دست می آید که هر آدمی با هر سن و سلیقه ای را سمت خود می کشد و به شدت آنها را معتاد خود میکند.

واتر اسلایم ها اگرچه خاصیت کشسانی اسلایم های ساده و تنوع آنها را ندارد اما جنس عجیب انها که حالتی بین ژله و آب دارد! و همچنین صدای آن که نوای ترکیدن حباب های ریز هوا و شاید بادکنک های پر از آب را به گوش میرساند در هیچ اسلایم دیگریافت نمی شود.اگر دوست دارید با این محصول شگفت انگیز بیشتر آشنا بشید تا آخر این مقاله همراه ما باشید!

 

واتر اسلایم قهوه زیبا و خوش رنگ لاکچری تویز
بازی با واتر اسلایم قهوه ای زیبا و با کیفیت

 

کاربرد واتر اسلایم چیست؟

از کاربردهای ژل واتر اسلایم در خردسالان می توان به پرورش خلاقیت های ذهنی و حسی آنها و همچنین سرگرم کردن آنها اشاره کرد و ساعت آنها را مشغول خود می سازد! دلیلش هم رنگ و بو و جنس جذاب واتر اسلایم است.

البته باید بگویم که واتر اسلایم مخصوص کوکان نیست بلکه مخاطبان بزرگسال مخصوص به خود را هم دارد!

از کاربردهای آن برای بزرگتر ها کاهش تنش های عصبی، استرس، اضطراب، کاهش لرزش دست و همچنین تقویت دست و مچ است.کاربرد دیگر آن برای تمدد اعصاب و کاهش فشارهای عصبی بزرگسالان است.

 

چه کنیم که واتر اسلایم به دست نچسبد؟

اگر با این مشکل مواجه شدید میتوانید قطره های مخصوص واتر اسلایم که برای اینکار ساخته شده اند را تهیه و به واتر اسلایم اضافه کنید.اگر می خواهید قطره ارزان و خوب بخرید روی اینجا کلیک کنید.

تنوع واتر اسلایم ها چقدر است؟

کافی است به سراغ فروشگاه های اینترنتی یا مغازه های مرتبط بروید!خیلی سریع متوجه میشوید که انواعی از اسلایم های زیبا(با وجود اینکه از نظر جنس و حالت ژله ای شان تفاوت خاصی ندارند) با رنگبندی های بسیار متنوع (رنگ های متالیک،ساده،هایلایتی و…) در بازار ایران و جهان وجود دارد و همچنین هرکدام از آنها دارای مواد تزیینی مخصوصی مثل اکلیل،ستاره و…  هستند که باعث تفاوت ظاهری واتر اسلایم ها می شود و از این جهت با همدیگر فرق داند.البته ناممکن نیست که تا چند وقت بعد واتر اسلایم های جالب و جذاب تری وارد بازار شوند و مرز های تنوع واتر اسلایم ها را تغییر دهند!

ضرر های واتر اسلایم

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم واتر اسلایم ها و اسلایم ها از آنجا که حاوی بوراکس هستند می توانند آسیب های پوستی ایجاد کنند اما اصلا نگران نباشید!

اگر شما برای خرید واتر اسلایم تان به فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی لاکچری تویز که نکات ساخت را رعایت میکنند و بهداشت تولید محصول را نیز در نظر میگیرند، مراجعه کنید،ضرری برای شما وجود ندارد.

جهت خرید انواع واتر اسلایم با بهترین کیفیت اینجا کلیک کنید.

 

واتر اسلایم آبی آسمانی را از کجا تهیه کنیم و بخریم؟
بازی با واتر اسلایم آبی آسمونی تهیه شده از فروشگاه اسلایم لاکچری تویز

 

ژل واتر اسلایم را از کجا بخریم و تهیه کنیم؟

واتر اسلایم را هم می توان به صورت خانگی و هم از مغازه ها و فروشگاه های اینترنتی می توان تهیه کنیم که مطمنا نوع دوم حرفه ای تر و جذاب تر است!

چگونه از واتر اسلایم نگهداری کنیم؟

یادتان باشد که قبل از هر بار بازی با واتر اسلایم، دست هایتان شسته شده باشند تا واتر اسلایم عمر بیشتری داشته باشد همچنین توجه کنید که واتر اسلایم همیشه باید در جای خنک نگهداری شود توجه داشته باشید که از واتر اسلایمتان بر روی سطوحی مانند فرش و موکت استفاده نکنید چون به تدریج کیفیت آن کاهش پیدا می کند و دیگر به دردتان نمی‌خورد.بهترین روش این است که از یک سطح شیشه یا یک ظرف بزرگ(کاسه) شیشه ای، هنگام استفاده از واتر اسلایم استفاده کنید. با رعایت این نکات و نگهداری مناسب می توانید از واتر اسلایم تان به مدت 3 الی 4 ماه استفاده کنید.

خرید واتر اسلایم ارزان!

خبر خوب این بخش : این سایت بهترین فروشگاه واتر اسلایم های ارزان را می شناسد. جهت خرید اینجا کلیک کنید.

برای راحتی شما هر کدام را جدا آورده ایم اگر هر کدم از سایز های دیگر واتر اسلایم های زیر را دوست دارید روی اسم ان ها کلیک کنید تا به صفحه خریدشان بروید

واتر اسلایم یک کیلویی         واتر اسلایم ۳۰۰ گرمی    

   واتر اسلایم ۸۰ گرمی  واتر اسلایم نیم کیلویی    

در پایان امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید و با کمک این اطلاعات و در نظر گرفتن نکات گفته شده بهترین و با کیفیت ترین واتر اسلایم ها را خریداری و همچنین به بهترین شکل نگهداری کنید!

1 دیدگاه در “واتر اسلایم را از کجا تهیه کنیم؟

  1. صدرا گفت:

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *