دنیای امروز سرشار از فشار و استرس است به همین دلیل این روزها اسباب بازی‌ها و وسایل بازی جذابی را می‌بینیم که نقش زیادی در کاهش استرس دارند. مش بال‌ها جزو این دسته از اسباب‌ بازی‌هایی هستند که هم برای بازی جذاب‌اند و هم نقش زیادی در کاهش فشار عصبی دارند. می‌توانید آن‌ها را فشار داده و از تنش روحی خود بکاهید. علاوه براین می‌تواند وسیله هیجان‌ انگیزی برای بچه‌ها هم باشد. می‌توانید ساعت‌ها کودک خود را با یک میش بال سرگرم کنید. اگر به داشتن آن علاقه دارید و خرید آن برای شما امکان پذیر نیست، پس در ساخت میش بال با خاک ژله‌ای با ما همراه باشید. در این مطلب مراحل آن را توضیح خواهیم داد.

آموزش ساخت میش بال با خاک ژله‌ای

همان طور که گفتیم ممکن است دوست داشته باشید که میش بال تهیه کنید و اکنون فرصت این کار را نداشته باشید. پس می‌توانید خودتان با چند چیز ساده آن را درست کنید. مواد لازم به شرح زیر هستند.

1: خاک ژله‌ای

2: پارچه توری

3: بادکنک ترجیحا با رنگ سفید

4: یک قوطی نوشابه خالی

برای ساخت میش بال با خاک ژله‌ای مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. ابتدا یک بسته خاک ژله‌ای تهیه کنید. این خاک‌ ابتدا بسیار کوچک و ریزاند. مقداری از آن را داخل آب بریزید و 24 ساعت صبر کنید. دانه‌های ژله‌ای بزرگ شده و می‌توانید اکنون برای درست کردن میش بال‌ خود از آن استفاده کنید.

در مرحله بعدی این توپک‌های ژله‌ای را داخل قوطی پلاستیکی نوشابه بریزید و بادکنک را بر روی سر قوطی نوشابه فیکس کنید. اکنون بطری نوشابه را برعکس کنید تا دانه‌های ژله‌ای به داخل بادکنک سٌر بخورند.

کمی آب داخل بادکنک حاوی توپک‌های ژله‌ای بریزید و سر آن را محکم گره بزنید. اکنون بادکنک را داخل توری بگذارید. دقت کنید که توری باید دارای بافت بسیار درشتی باشد تا توپک‌های ژله‌ای به خوبی از آن‌ها رد شوند.

اکنون بادکنک را فشار دهید تا توپک‌های ژله‌ای از داخل سوراخ رد شود و اگر فشار دست را بردارید دانه‌ها به جای خود باز می‌گردند. در کنار استفاده از خاک ژله‌ای می‌توانید از اسلایم نیز استفاده کنید. در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

 

ساخت فیجت میشبال با خاک ژله ای

میشبال ساخته شده با خاک ژله ای با روش اول

 

میش بال اسلایمی چیست؟

میش بال‌های اسلایمی نوعی از میش بال هستند که با اسلایم‌های رنگی و ساده و انواع خامه‌ای و آدامسی درست می‌شوند. استفاده از این اسلایم‌ها در مش بال عملکرد بهتری نسبت به خاک ژله‌ای ایجاد می‌کند. به همین دلیل می‌توانید از اسلایم به جای خاک ژله‌ای استفاده کنید.

چطور میش بال اسلایمی درست کنیم؟

نحوه درست کردن میش بال اسلایمی بسیار ساده است. تمامی مراحلی که برای ساخت میش بال با خاک ژله‌ای را انجام دادید را در نظر داشته باشید. به جای استفاده از خاک ژله‌ای، اسلایم را جایگزین آن کنید. اسلایم بافت نرمی داشته و به راحتی از سوراخ‌های توری عبور می‌کند. فشار دادن اسلایم احساس خوبی نیز به شما خواهد داد.

اما مزیت استفاده از خاک ژله‌ای نسبت به اسلایم این است که درست کردن میش بال با خاک ژله‌ای بسیار ساده‌تر بوده و در صورتی که خراب شده و بادکنک دچار پارگی شود، می‌توانید آن را با بادکنک دیگری جایگزین کنید.

خرید مشبال اسلایمی

میش بال‌ها جزو اسباب بازی‌های محبوبی هستند که در فروشگاه آنلاین لاکچری تویز می‌توانید آن را خریداری کنید. اگه میخوای مشبال های اسلایمی رو با بهترین قیمت با بهترین کیفیت جدید روز دنیا را بخری روی اینجا کلیک کن.

سخن آخر

اسباب بازی‌های دنیا جدید نه تنها برای بازی بچه‌ها جذاب است، بلکه برای بزرگترها نیز جذاب خواهد بود. مش بال‌ها یکی از همین نوع هستند. در این مطلب در مورد میش بال‌ها و نحوه درست کردن آن‌ها صحبت کردیم. اما همان طور که توضیح دادیم ساده‌ترین روش این است که آن را از بیرون خریداری کنید. خرید میش بال‌های آماده در رنگ‌های مختلف و جذاب با اسلایم و خاک ژله‌ای برای شما امکان پذیر خواهد بود.

 

کانال اینستاگرام اسلایم لاکچری تویز

پبج اینستاگرام فروشگاه فیجت لاکچری تویز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *