دنیای اسباب بازی‌ها این روزها رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته‌اند. سرگرمی‌هایی به آن‌ها اضافه شده که دیگر فقط مخصوص بچه‌ها نبوده و بزرگسالان نیز از آن لذت می‌برند. پاپیت‌ها جزو آن دسته از محصولات هستند که می‌توانید نه تنها برای بچه‌ها بلکه برای بزرگسالان هم آن را تهیه کرده و ساعت‌ها به وسیله آن سرگرم شوید.

پاپیت چیست؟

پاپیت‌ها از جمله جدیدترین اسباب بازی‌هایی هستند که این روزها می‌توانید در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های آنلاین آن را مشاهده کنید. اما این اسباب بازی جذاب درست شبه پلاستیک‌های حبابدار صدا داده و پاپ کردن دایره‌های کوچک روی آن صدای جذابی دارد.

این صدا می‌تواند شما را هیجان زده کرده و حتی تاثیر زیادی در کنترل استرس و فشار عصبی دارد. این اسباب بازی با حرکت تکراری و مکرر روی اعصاب شما تاثیرات مثبتی خواهد داشت. ذهن شما را از افکار مخرب دور خواهد کرد و تنها بر روی انجام این حرکت تکراری متمرکز می‌کند.

علاوه بر این چون از سیلیکون ساخته می‌شود، برای کودکان حتی آن‌هایی که زیر 3 سال سن دارند نیز بسیار مناسب است. به همین دلیل می‌توانید آن را شسته و بارها در اختیار آن‌ها قرار دهید. پاپت‌ها را در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌کنند. طرح‌های هیجان انگیزی نیز از آن تولید شده‌اند.

خودتان هم می‌توانید پاپت درست کنید

حالا که به پاپت علاقه پیدا کرده‌اید می‌توانید با روش‌های ساده در خانه نیز خودتان پاپت درست کنید. برای مثال با فوم و مقوا به سادگی می‌توانید شکل دایره‌های تو خالی را درست کرده و سپس از آن پاپیت درست کنید. با کمی جستجو می‌توانید انواع روش‌های درست کردن را در خود سایت لاکچری تویز نیز پیدا کنید.

اما چرا خرید آن به جای درست کردن پیشنهاد می‌کنیم؟ زمانی که می‌خواهید پاپت در خانه درست کنید، باید از وسایل زیادی استفاده کنید که شاید بعضی از آن‌ها در دسترس نبوده و مجبور به خرید آن‌ها شوید. برخی اوقات هزینه نهایی درست کردن یک پاپت بیشتر از مقداری است که می‌توانید با آن یک پاپت آماده سیلیکونی خریداری کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که پاپیت‌های خانگی به سرعت خراب شده و دوام انواع بازاری و آماده آن را ندارند. علاوه بر این به دلیل جنس سیلیکونی انواع بازاری و تنوع در رنگ و شکل، بچه‌ها می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی از خراب شدن و آسیب با آن بازی کنند.

 

عکس فیجت پاپیت امانگ آس

عکس فیجت پاپیت خارجی مدل among us

 

پاپیت‌ها تنها برای بازی نیستند

شاید تعجب کنید که پاپیت‌ها به غیر از وسیله‌ای برای بازی چه کارایی و استفاده دیگری می‌توانند داشته باشند. در مورد این موضوع باید بگوییم که استرس و فشار عصبی در افراد بزرگسال برخی اوقات به سطح نگران کننده‌ای می‌رسد. بهترین راه مقابله با این مشکلات منحرف کردن ذهن از فکر کردن به آن‌ها و اجازه تصمیم گیری درست است.

شاید باور نکنید اما وسیله ساده‌ای مانند پاپیت به شما کمک می‌کند جذب حرکت ساده و در عین حال تکراری آن شوید.بارها دایره‌ها را به بیرون فشار داده و دوباره از بیرون به داخل فشار دهید.

بدون این که متوجه باشید عصبانیت و یا استرس خود را به کمک این حرکت ساده تخلیه کرده و دیگر خبری از افکار آزاردهنده نیز نخواهد بود. همچنین از آن برای استفاده‌های دیگری از جمله کاور گوشی و کاور لپ تاپ و … نیز استفاده می‌کنند.

بهترین فروشگاه فروش فیجت پاپیت

بدون شک اسباب بازی پاپیت به قدری هیجان انگیز است که شما هم عاشق آن شده‌اید. چه بزرگسالان و چه کودکان از صدای آن لذت برده و می‌توانند از آن برای سرگرم شدن استفاده کنند. اما شاید از خود بپرسید که بهترین فروشگاه پیت کجاست؟ لاکچری تویز در این زمینه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. اگر میخواهید انواع فیجت های پاپیت (پاپت) با بهترین قیمت با بهترین کیفیت جدید روز دنیا را بخرید روی اینجا کلیک کنید

راستی اگه دوست داری کلی از محصولات خفن و جدید لاکچری تویز رو داخل اینستا میتونی با کلیپ های جذابشون ببینیی و از سایت سفارش بدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *